«به سوی غرب، کرمانشاهان»؛ سفری دوستانه در دل تاریخ و فرهنگ ایران

 

یاسر طالبی در سری جدید مستندهای خود با عنوان «به سوی غرب، کرمانشاهان»، به معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه می‌پردازد.

مهدی خلیلی، مستند ساز معروف و دوستدار گردشگری، به تازگی به استان کرمانشاه سفر کرده و در این مسیر به عنوان راوی مجموعه‌ای جذاب و آموزنده با نام «به سوی غرب، کرمانشاهان» همکاری نموده است.

این مجموعه، به کارگردانی یاسر طالبی شامل ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است که هر قسمت به بررسی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و اجتماعی این استان پرداخته و مردم‌شناسی، آداب و سنن اهالی منطقه، منابع طبیعی و محیط زیست را به تماشا می‌گذارد.

در این مستند، طالبی به همراه تیم تولید خود به شهرها و روستاهای کمتر دیده‌شده استان کرمانشاه می‌رود و مهدی خلیلی با سبک دوستانه و صمیمی‌اش، ارتباطی نزدیک با مردم محلی برقرار می‌کند. مخاطب در کنار آشنایی با فرهنگ غنی ایرانی، با قصه‌گویی جذاب و دلنشینی همراه می‌شود.

این مجموعه، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی یاسر طالبی، شامل همکاری‌های متعددی از جمله پژوهشگران علی رمضانی پاجی و فرزانه فتحی، فیلمبردار فرحبخش فرهیدنیا، صدابردار محمود موسوی و مدیر تولید عبدالله موسوی است. نماهای هوایی این برنامه نیز با همکاری وحید درواح برنتی به تصویر درآمده و برنامه ریز آن  حسن جعفری است.

آمادگی برای سفر به دنیای رنگارنگ کرمانشاه را داشته باشید و با مهدی خلیلی، سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها