چگونه می توانم از زمان پخش برنامه های شبکه مستند سیما مطلع شوم؟

شما می توانید از چندین راه متفاوت از برنامه های روزانه جدول پخش شبکه مستند سیما مطلع شوید. راه نخست اعلام برنامه های تلویزیونی و تیزرهای هر برنامه است که به صورت متناوب از آنتن پخش می شوند. راه دیگر مراجعه به وبسایت شبکه مستند سیما و بخش "جدول پخش" است. در این قسمت جدول پخش هفتگی برنامه های شبکه مستند سیما قرار گرفته است. همچنین می توانید با فشار دادن دکمه EPG کنترل تلویزیون خود جدول پخش برنامه های شبکه مستند را ببیند و راه آخر آنکه کانال سروش و اینستاگرام شبکه مستند هر روز برنامه های شبکه مستند را معرفی می کند.

 

آیا می توانم برنامه های شبکه را داشته باشم؟

وبسایت شبکه مستند سیما تمامی برنامه های این شبکه را روز پس از پخش آنان بر روی وبسایت قرار می دهد و شما می توانید به راحتی آنها را دانلود کنید. البته این امکان شامل برنامه هایی که شبکه به صورت قانونی اجازه قرارد دادن در وبسایت ندارد، نمی شود. بنابراین بینندگان محترم می توانند برنامه ها را پس از پخش در وبسایت مشاهده و یا دانلود کنند. اگر برنامه ای مورد نظر بر روی وبسایت نبود شما می توانید از راههای ارتباطی آن را از مسئولین وبسایت درخواست کنید.
 

آیا می توانم نام مستند مورد علاقه ام را برای شما بفرستم و شبکه آن را پخش کند؟

شما می توانید پس ورود به بخش باشگاه مخاطبان سایت شبکه مستند سیما در بخش "معرفی از شما پخش از ما" به راحتی مستند مورد علاقه خود را به ما معرفی کنید. پیام شما دریافت و پاسخ داده و در صورت امکان مستند درخواستی آماده پخش می شود.

 

آیا می توانم از شبکه مستند تقاضای نام و یا شماره تماس افرادی را که در یک برنامه مستند پخش شده بکنم؟

شبکه مستند سیما به هیچ عنوان نمی تواند نام، شماره تماس و یا اطلاعات دیگری را از افراد حقیقی و یا حقوقی که در برنامه های مستند این شبکه حضور داشته اند را به بینندگان انتقال دهد.

 

چگونه می توانم برنامه های حیات وحش شبکه را دنبال کنم؟

شبکه مستند سیما، برنامه زیبای حیات وحش را برای مخاطبان خود آماده کرده است. شما می توانیدهمه روزه بامداد و شنبه ها ساعت 23 برنامه های حیات وحش شبکه را دنبال کنید و یا با مراجعه به بخش "جدول پخش" از زمان پخش برنامه های حیات وحش شبکه مستند آگاه شوید. همچنین مراجعه به بخش "تازه های مستند" وبسایت شبکه مستند سیما تیزرهای این برنامه ها را ببینید.

 

آیا شبکه مستند نگاه ویژه ای به گردشگری دارد؟

در پاسخ به سوال شما باید بگوییم بله، شبکه مستند سیما برنامه های ویژه ای در حوزه گردشگری دارد. در این راستا شبکه مستند با راه اندازی وب سایت "مستند و گردشگری" علاوه بر پوشش ویژه این حوزه، راه های تعامل مخاطبان علاقه مند به تاریخ و طبیعت کشورمان ایران را به شبکه مستند قوی تر کرده است.

 

بخش "برنامه ها" سایت شبکه مستند سیما شامل چه مواردی می شود؟

این بخش شامل آرشیو برنامه های بخش شده از شبکه مستند سیما در دسته بندی های مشخص است.

 

آیا شبکه مستند سیما بخشی مربوط به آموزش مستند سازی برای افراد علاقه مند و یا مبتدی در نظر گرفته است؟

بله، شما می توانید به بخش آموزش "چند رسانه ای" سایت مراجعه کرده و ویدیوهای آموزشی را تماشا و یا دریافت کنید. همچنین صفحه برنامه "نردبان" در وبسایت شامل ویدیوهای آموزشی همین برنامه به صورت جداگانه است که این ویدیوها نیز قابلیت دانلود دارند.