تدارک ویژه شبکه مستند سیما به مناسبت بازگشایی مدارس

ویژه برنامه های آغاز سال تحصیلی 1403 از شبکه مستند سیما

 

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما؛‌‍ این روزها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شبکه مستند سیما ویژه برنامه‌ هایی را به این مناسبت تدارک دیده است. همچنین گفتنی است که این شبکه، مستندها را برای بهره برداری شهروندان کم شنوا و ناشنوا نیز مناسب سازی کرده است.

مستند « مهمان » به کارگردانی مشترک میلاد و دانیال اسماعیلیان به مدت 25 دقیقه شنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت 18:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

در این مستند‌ به آشنایی و تلاش های خانم الهام مرادی، آموزگار حق التدریسی دبستان شهید سالاری اسالم قلعه در استان خراسان رضوی می‌پردازد.

مستند « اول مهر » به کارگردانی محمود کیانی فلاورجانی که در یک قسمت ۳۰ دقیقه‌ای یکشنبه ۱ مهر ماه ساعت‌ 18:30 از آنتن شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند روایتی دلپذیر از مدرسه رفتن پیرمردان روستایی است

مستند « پریزاد » به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان کاریزی دوشنبه ۲ مهر ماه ساعت 18:30 از قاب شبکه مستند پخش خواهد شد.

این مستند به معرفی خانم معصومه السادات حسینی ساکن نیشابور می پردازد که با تحصیلات کارشناسی مشاوره مشغول خدمت به کودکان روستایی است.

مستند « معلم فداکار » به مدت ۳۰ دقیقه سه شنبه ۳ مهر ماه ساعت 18:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند روایتگر زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر معلم دلسوز « مجید نمدفروش » در روستای ماسال استان گیلان است.

مستند « یک قایق روی دریا » به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی در یک قسمت ۳۵ دقیقه‌ای چهارشنبه ۴ مهر ماه ساعت 18:30 بر روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این مستند روایت معلم جوان روستای «چشمه قاسم» و عبور از رودخانه واقع در شهرستان کوهرنگ برای آموزش چهار دانش‌آموز دختر است.

مجموعه مستند « گنجینه » که مستندهای برگزیده و قدیمی از مستندسازان برتر کشور را چهارشنبه ها ساعت ۲۱:۰۰ به روی آنتن می برد، این هفته نیز در تاریخ 4 مهر ماه مستند « کودکان سرزمین من » را روانه آتن خواهد کرد.

مجموعه مستند « نهالی برای فردا » به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی عوض زاده در 13 قسمت ۳۰ دقیقه‌ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00 از شبکه مستند پخش می شود.

این مجموعه به بررسی وضعیت تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و سند تحول با همراهی کارشناسان این حوزه می‌پردازد.

مجموعه « سیمرغ » با « اول مهر » در یک قسمت 15 دقیقه‌ای آماده و از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این مجموعه تصاویر آرشیوی کمتر پخش شده از شروع و بازگشایی مدارس و حضور پرنشاط سال اولی ها به نمایش در خواهد آمد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها