دریچه

دریچه، عطش خرید

مستند «عطش خرید» به ترویج فرهنگ مصرف گرایی در جوامع آمریکایی می پردازد. اینکه تبلیغات تلویزیونی مردم را به مصرف گرایی شدید و بی رویه ترغیب می کند و در حالی که اینگونه صرفاً شرکت ها و کمپانی های بزرگ به سود بیشتری می رسند، مصرف گرایی برای مردم به یک عادت تبدیل شده است. موضوعی که حتی کودکان نیز از آن مستثنی نیستند و تبلیغات این گروه سنی را نیز هدف قرار می دهد.

«عطش خرید» در قالب برنامه «دریچه» با اجرای آسا اسفندریاری پنجشنبه دهم دی ساعت 23 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود. تکرار «دریچه» جمعه 11 دی ساعت 8 صبح و یکشنبه 13 دی ساعت 15 خواهد بود.

دریچه، عطش خرید

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها