روند ترمیم زندگی مشترک در مستند "شاید دوباره" به زودی از شبکه مستند

مجموعه مستند "شاید دوباره"

 

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند "شاید دوباره" به تهیه‌کنندگی محمدرضا کریمی‌راد، به بررسی چالش‌ها و مشکلات زناشویی زوج‌ها می‌پردازد و در قالب ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به صورت اختصاصی فیلمبرداری شده است. شهرهای تهران، کرج، مشهد، دزفول و ساوه میزبان این مستند بوده‌اند که در آن با زوج‌های مختلف همراه می‌شویم و شاهد جلسات مشاوره و زوج‌درمانی آن‌ها خواهیم بود.

این مجموعه با همکاری ۸ مستندساز برجسته از جمله سوسن دل‌افکار، آذر مهرابی، حدیث جان‌بزرگی، گل‌اندام صفری، ریحانه کریمی‌راد، کمال مطوف، حسن نوری و محمدرضا کریمی‌راد ساخته شده است. 
مدیران تولید این مجموعه محمدعلی توکلی و میثم خانی هستند. صدابرداری توسط حبیب‌الله محمدی و میثم خانی انجام شده و تصویربرداری را علی نعمت‌اللهی، مجید مهربان و علی‌اکبر اللهیاری بر عهده داشته‌اند. تدوین این مجموعه نیز توسط محمد سمیع‌پور، اسماعیل ترک‌زاد و روح‌الله قاسمی انجام شده است.

همچنین در این مجموعه با هدف معرفی تکنیک‌ها و راهکارهای کاربردی برای مدیریت مشکلات زناشویی، به زوج‌ها کمک می‌کند تا با درک بهتر یکدیگر، روابط خود را تقویت و به زندگی مشترک خود رنگ و بوی تازه‌ای ببخشند.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها