مستند «اسپیکوه» جاذبه‌های طبیعی و تاریخی سفیدکوه لرستان را معرفی می‌کند.

 

مستند بلند «اسپیکوه» به کارگردانی بهمن ابراهیمی، در مدت ۷۲ دقیقه، به بررسی زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی کوهستان سفیدکوه در استان لرستان می‌پردازد. این فیلم به زودی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، این مستند اثری بوم‌نگارانه است که به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مردم‌شناسی کوهستان سفیدکوه در مرکز استان لرستان می‌پردازد. این فیلم به سفارش شبکه مستند سیما تولید شده و روند ساخت آن حدود سه سال به طول انجامیده است.

با مدت زمان ۷۲ دقیقه، «اسپیکوه» نگاهی عمیق و تحلیلی به ویژگی‌های منحصر به فرد این منطقه دارد و تلاش می‌کند پدیده‌های نادیده و جذاب آن را به تصویر بکشد. گویندگی این مستند را پرهام دیباج بر عهده دارد و راوی فیلم روحان امامی است.

عوامل اصلی ساخت این مستند شامل بهمن ابراهیمی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، داریوش ابراهیمی تدوین‌گر، فرشاد سیفی آهنگساز، علی خطیبی صدابردار و بهمن ابراهیمی تصویر‌بردار می‌باشند.

مستند «اسپیکوه» به زودی به روی آنتن شبکه مستند می‌رود، و انتظار می‌رود با به نمایش گذاشتن زیبایی‌های بکر و فرهنگ غنی این منطقه، نظر مخاطبان را جلب کند و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای آنها رقم بزند.

 

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها